Pokud potřebujete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat, neváhej se na nás obrátit.
Zde najdete jednoduché instrukce, abychom vám komunikaci s námi co nejvíce usnadnili.
V případě, že chcete zboží vrátit, máte na to ze zákona 14 dní. Lhůta běží ode dne, kdy si svou objednávku vyzvednete.
Jak budete postupovat?
1. Informujte nás na info@levoit.cz, že nám budete zasílat zboží zpět.
2. My vám pošleme číslo vratky.
3. Zboží prosím zabalte tak, aby nebylo poškozeno při její přepravě.
4. Na balík napište výrazně číslo vratky (vratek) a to tak, aby nebyl porušen původní obal zboží (nejlépe na přepravní etiketu ve formátu: Vratka č. xxxxxx).
5. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeň vyplnit bankovní účet, kam vám vrátíme peníze.
6. Balík pošlete doporučeně zpět bez dobírky na adresu:
Pokud zjistíte vadu, uplatněte svou reklamaci bez zbytečného odkladu.
Jak budete postupovat?
1. Informujte nás na info@levoit.cz, že chcete uplatnit reklamaci. Do tohoto emailu prosím přiložte:
Pokud jste zboží značky Levoit zakoupili u jednoho z našich oficiálních partnerů, svou reklamaci uplatňujte u tohoto prodejce.
Pokud jste zboží značky Levoit zakoupili mimo českou distribuci, v jiné zemi, svou reklamaci uplatňujte u tohoto obchodníka.
Pokud nemáte ke zboží daňový doklad, bohužel vám reklamaci nebudeme moci vyřídit.
2. Po obdržení těchto podkladů vás budeme kontaktovat telefonicky nebo na e-mailu.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Reklamaci u zboží, které je v záruce, vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů.
Jaké dokumenty budu potřebovat?
K reklamaci budete potřebovat kopii daňového dokladu a vyplněný reklamační list.
K odstoupení od smlouvy do 14 dnů budete potřebovat vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
Kdy mi pošlete peníze zpět na účet?
Pokud vracíte zboží do 14 dnů, peníze vám zašleme zpět na účet nejpozději do 14 dnů od přijetí zboží
Pokud dojde k uznání reklamace, vystavíme vám k daňovému dokladu dobropis a na základě dobropisu vám pošleme do 5ti pracovních dnů peníze na účet, který byl uveden v reklamačním listu.
Pokud si nevíte s něčím rady, napište nám na info@levoit.cz.